Skolestart hos os

Mød elever og lærere fra indskolingen og hør dem fortælle om vores skole.

En tryg start
Børnene starter på SFO i maj, og det betyder en god og rolig overgang fra børnehave til skole. I perioden maj/juni arbejder vi med klassedannelsen, så vi sikrer, at de endelige klasser bliver harmoniske og gode fællesskaber for børnene at udvikle sig i de næste mange år.

Vi arbejder årgangsfokuseret og sikrer med denne opstart, at børnene oplever sig som en del af hele børnegruppen på årgangen, og at både indskolingshuset og skolegården er et trygt sted for børnene at være.

Skolens værdier
På Skolen ved Bülowsvej bliver børnene en del af et trygt og udfordrende fællesskab, hvor alle børn kan udvikle deres faglige og sociale potentialer og kompetencer. Vi er en stor skole med næsten 1000 børn og ca. 130 medarbejdere, som hver dag arbejder om trivsel og læring. Derfor er respekt og tillid afgørende kerneværdier for skolen.

Vi tror på det bedste i børnene, og vi værdsætter et tæt og forpligtende skolehjem-samarbejde, hvor vi anvender hinandens ressourcer for børnenes skyld. Vi glæder os til samarbejdet, og vi glæder os til at vise jer vores skole og præsentere jer for de andre nye børn og forældre.

Medarbejdere og ledelse på Skolen ved Bülowsvej