Klub Tempeltræet vinder Politikens Pædagogpris

Klub Tempeltræet på Skolen ved Bülowsvej vandt en særpris i forbindelse med Politikens Pædagogpris 2020.

Teamet fra Klub Tempeltræet på Skolen ved Bülowsvej løb med titlen for arbejdet med at blive en aktiv del af folkeskolen efter skolereformen. Her har pædagogerne nemlig været med til at udvikle en række nye pædagogiske fag, der kaldes linjer, og som eleverne har i fire lektioner om ugen. Eleverne kan vælge mellem linjer som comedy, bekæmp bekymring og angst, skak og spansk.

Klubleder Helene Bech siger om hæderen:

- Jeg er selvfølgelig rigtig glad og stolt over, at vi på Klub Tempeltræet får sådan en fornem anerkendelse for vores arbejde. Jeg synes, det har været meget udviklende – både for os og for skolen – at være så tæt med i samarbejdet om at etablere de nye linjer på skolen. Det tætte samarbejde mellem faggrupper og i ledelsen er positivt for begge parter. Og det kommer børnene til gode i sidste ende.

Klub Tempeltræet