Optagelse

Optagelse af nye elever

Ønsker du at skifte til Skolen ved Bülowsvej, er du velkommen til at tage kontakt til skolen med henblik på optagelse. Frit skolevalg betyder, at du altid har mulighed for at søge en plads på den skole, du ønsker til dit barn. Der skal dog være en ledig plads på skolen, for at dit barn kan blive optaget. Optagelse på alle klassetrin sker løbende, når der opstår ledige pladser. Alle elever, der søger optagelse til ledige pladser på skolen, kommer sammen med deres forældre til en samtale med skolens ledelse og med kontaktlærerne fra det pågældende klassetrin. På Skolen ved Bülowsvej er det vigtigt for os at sikre, at alle er en del af fællesskabet, alle ved hvad de lærer og alle har respekt for læring og læringsfællesskaberne. Derfor gør vi os umage med at modtage nye elever, så vi på bedste vis kan matche den enkelte ind i vores fællesskab.

Oversigt over ledige pladser skoleåret 23/24 (opdateret 22.11 2023)

0. klassetrin (Ledige pladser)

1. klassetrin (Ledige pladser)

2. klassetrin (Ledige pladser)